Esplora i nostri corsi
Customer Care Strategy
21 oreCustomer Care Academy
28 oreInfluence in Action
14 oreLast Updated:
Recensioni (1)
the pace, the information provided. the way it as taught with theory and practice cases, handouts, exercises, etc.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Corso - Influence in Action
Corsi in Arrivo
Other Countries
Questi corsi sono disponibili anche in altri paesiConsulenza
Person To Person Skills Consulenza
Formazione online su Person To Person Skills, Corsi di formazione online su Person To Person Skills, Corsi online del weekend su Person To Person Skills, Formazione serale online su Person To Person Skills, Formazione online guidata da un istruttore su Person To Person Skills, Formazione online nel weekend Person To Person Skills, Corsi privati online Person To Person Skills, Bootcamp online Person To Person Skills, Corsi serali online Person To Person Skills, Allenatore online Person To Person Skills, Coaching online Person To Person Skills, Istruttore online Person To Person Skills, Lezioni online Person To Person Skills, Formazione online Person To Person Skills, Formazione online condotta da istruttore Person To Person Skills, Formazione individuale online Person To Person Skills